Opinie

Nie ufasz nam, zaufaj naszym klientom.

  • Szybki czas realizacji, tortille najlepsze jakie do tej pory jedliśmy!

    Ewa, 05 listopad 2022

    3xkebab królewski i 3x spalona bułka gumowe mięso i wszystko zgniecione w folli, po otwarciu się rozpadły.

    Marcin, 22 październik 2022

    Super !

    Magda, 27 lipiec 2022

    Super najlepszy w mieście

    Magda, 11 lipiec 2022
    Bardzo nam miło :) Zespół KEBSON.pl™

    Jedzenie ok , dostawa mogła by być troszkę szybciej.Pozdrawiam.

    Dariusz, 24 kwiecień 2022
    Dziękujemy za ocenę! Niestety w soboty firma STAVA przez która realizujemy dowozy dostarcza je w ok. 90 minut. Przepraszamy za to, ze swojej strony. pozdrawiamy Zespół KEBSON.pl™

    Najlepsze Kebsy w Białymstoku

    Dawid, 08 kwiecień 2022
    Bardzo dziękujemy i zapraszamy ponownie :) Zespół KEBSON.pl™

    Dość długi czas oczekiwania, bo półtorej godziny, ale przynajmniej o czasie. Kebaby pycha, takie jak lubię.

    Michał, 04 marzec 2022
    Dziękujemy i zapraszamy ponownie ! Zespół KEBSON.pl™

    Kebab bardzo smaczny, ale niestety zimny jak z lodówki.

    Maciej, 11 luty 2022

    Smaczne i ciepłe.

    Maciej, 25 styczeń 2022
    Dziękujemy bardzo i polecamy sie na przyszłość :) Zespół KEBSON.pl™

    Bardzo smaczne, ale niestety nie gorące.

    Maciej, 19 styczeń 2022
    Dziękujemy za opinie. Proszę o wiadomość na kontakt@kebson.pl czy kolejne Państwa zamowienia rowniez dojechały zimne, czy juz bylo wszystko ok? Zespół KEBSON.pl™

    sprawnie poszlo i szybciej niz zapowiadano !

    Janusz, 17 styczeń 2022
    Bardzo dziękujemy za opinie! Zespół KEBSON.pl™

    Super obsługa

    Monika, 14 styczeń 2022
    Bardzo dziekujemy za opinie! Zespół KEBSON.pl™

    Po raz kolejny jedzenie było zimne i rozmoknięte.

    Konrad, 10 grudzień 2021

    Witam, jedyny plus to to że zamówienie było ciepłe.
    Teraz minusy
    Zamówienie dotarło 1 godzinę po czasie
    Brak możliwości płatności kartą (terminal nie działał)
    Włos w jednej tortili
    Brak krążków cebolowyvh

    AREK, 05 grudzień 2021
    Bardzo dziękujemy za zgłoszenie tych problemów. Dzięki tego typu rzeczowym komentarzom, mozemy odpowiednio szybko reagować i zapobiegać błędom w przyszłości.

    Przyjrzymy się mocniej pracownikowi wykonującemu te zamówienie, aby nie było więcej takich sytuacji... a sytuacja z terminalem została już zgłoszona do zewnętrznej firmy świadczącej nam usługę dowozu.

    Bardzo proszę przy kolejnym zamówieniu wpisać w komentarzu "poproszę o krążki cebulowe niedostarczone poprzednim razem", a dodamy je do zamówienia.

    Widzę również, że przy wielu Pana zamówieniach nie ma wystawionych ocen, a podejrzewam, ze skoro nadal Pan zamawia to poprzednie zamówienia spełniały Panstwa oczekiwania- dlatego prosze w miare mozliwosci o wystawienie ocen rowniez do poprzednich zamowien. Zespół KEBSON.pl™

    Niemam żadnych uwag

    Marzena, 15 listopad 2021
    Dziękujemy ! Zespół KEBSON.pl™

    Zamówienie miało być na 14.30, przyjechało po 13. Plus taki, że dostawca bardzo sympatyczny ;)

    Ilona, 06 listopad 2021

    Pychota, żadnych zastrzeżeń

    Olga, 15 wrzesień 2021

    Jeśli dałoby się zredukować czas oczekiwania to i szósta gwiazdkę dorysuje

    Grzegorz, 21 czerwiec 2021

    Kebaby bardzo dobre ;) Na pewno jeszcze nie raz zamówimy :D Jedyna uwaga trochę mało sosu

    Maciej, 19 kwiecień 2021
    Dziękujemy za opnie! Proszę kolejnym razem napisać w komentarzu, żebyśmy dodali więcej sosu, a na pewno to zrobimy. Pozdrawiam gorąco! Zespół KEBSON.pl™

    ;)

    Maciej, 15 marzec 2021
    :) Zespół KEBSON.pl™

    Wszystko ok.

    AREK, 19 luty 2021
    Dziękujemy za opinię:) Zespół KEBSON.pl™

    Zamówienie się nie zgadzało, jedzenie dobre.

    Łukasz, 11 styczeń 2021
    Prosimy o więcej szczegółów, co się nie zgadzało z zamówieniem? Zespół KEBSON.pl™

    Jestem zdziwiony nawet ciepłe przyjechały! Kebs krolewski z dodatkowym miesem sztos ! Widać dobrą rękę kucharza ;)

    Maciej, 16 grudzień 2020
    Dziękujemy bardzo i zapraszamy:) Zespół KEBSON.pl™

    Jedzenie dobre, zamówienie zrealizowane szybko, sprawnie. Brak jakichkolwiek zastrzeżeń.

    Maciej, 22 listopad 2020
    Bardzo dziękujemy i zapraszamy do składania zamówień jak najczęściej się tylko da! :)) Zespół KEBSON.pl™

    Zwykle

    Mikita, 07 wrzesień 2020
    Dziekujemy za opinie! Zespół KEBSON.pl™

    Pycha

    Michal, 01 wrzesień 2020
    Dziękujemy! Zespół KEBSON.pl™

    Bułka nie była grillowana jak w zamówieniu, a dostawa (choć to ponoć nie wina restauracji tylko dostawcy) sporo odbiega od wyznaczonego czasu - trzeba wziąć poprawkę tak 25-30 minut od czasu pokazanego na stronie. Mimo wszystko to wciąż jeden z najlepszych kebabów w mieście. Ogólnie polecam.

    Michał, 21 sierpień 2020
    Bułki grillujemy za każdym razem, może po prostu opiekacz nie był ustawiony na odpowiednią temperaturę i tylko podgrzał bułkę i nie było widać, że jest zgrilowana.
    Cieszymy się, że Państwu smakowało i zapraszamy ponownie! Zespół KEBSON.pl™

    Mogło by być bardziej pomieszane a nie warzywa na górze mięso na dole

    Piotr, 24 lipiec 2020
    Dziękujemy za rzetelną opinie! Proszę przy kolejnym zamówieniu napisać w komentarzu, aby mięso i warzywa były pomieszane, ponieważ mamy określone w jaki sposób przyrządzać dany posiłek, tak aby każde danie było takie same powtarzalne/ takie same :) Zespół KEBSON.pl™

    nektarynka w gratisie robi ROBOTĘ ;P

    adrian, 12 lipiec 2020
    Dziekujemy :) Zespół KEBSON.pl™

    Jak zawsze PERFECTO! :)

    Patryk, 20 październik 2019
    Bardzo dziekujemy za ocene! Zespół KEBSON.pl™
  • Spoczko jedzonko

    Wiktoria, 24 październik 2022

    Dawno nie jadłem tak zajebistego kebsa

    Bartosz, 05 październik 2022
    Dziekujemy bardzo :) Zespół KEBSON.pl™

    Raczej rzadko mam uwagi do tej restauracji, choć tym razem niestety mam. Któryś składnik był nie pierwszej świeżości (sos, bądź któreś z warzyw). Cała bułka zamiast grillowana była mokra. Mimo wszystko zjadłem. No i ten dowóz okropnie drogi... Reszta ok.

    Michał, 14 lipiec 2022
    Bardzo dziękujemy za opinię i przepraszamy za tą wpadkę!
    Jeżeli kiedyś znów będzie coś nie tak bardzo prosimy o kontakt mailowy na kontakt@kebson.pl od razu, abyśmy mogli szybko zareagować na ewentualne błędy. Koszt dowozu niestety jest spowodowany tak drastycznymi wzrostami cen paliw i umiejscowieniem Pana adresu w 2 strefie :( Zespół KEBSON.pl™

    Niestety.. po raz kolejny zimne jedzonko kochani… :/

    Maciej, 09 maj 2022

    Wszystko pysznie

    Sylwia, 15 kwiecień 2022
    dziękujemy :) Zespół KEBSON.pl™

    Wszystko super

    Anna, 06 marzec 2022

    Kiepski, dostawa prawie 3 godziny

    Rafał, 14 luty 2022

    Super.

    Maciej, 31 styczeń 2022
    Dziękujemy bardzo ! Zespół KEBSON.pl™

    Smaczne.
    Za dużo sera za mało pieczarek.

    Maciej, 21 styczeń 2022
    Dziękujemy za ocenę i sugestie! Sprawdzimy to i przeszkolimy jeszcze osobe wykonującą to zamówienie. pozdrawiam Zespół KEBSON.pl™

    Bardzo smaczne i co ważne gorące jedzonko.

    Maciej, 17 styczeń 2022
    Bardzo dziękujemy za opinie:) Zespół KEBSON.pl™

    Niestety ale już drugi raz dostaje zimne jedzenie :(

    Maciej, 16 styczeń 2022
    Bardzo przepraszamy :(
    Prosze napisac na kontakt@kebson.pl czy (oprócz kebabow w bulce) kapsalon rowniez dojechał zimny, abysmy mogli zweryfikować czyj byl to blad i zapobiec takim sytuacjom na przyszlosc. Z gory dziekuje. Zespół KEBSON.pl™

    Trochę więcej sosu mogło by być . Świeże warzywa Super ;)

    Krzysztof, 16 grudzień 2021
    Dziękujemy za opinie! Poproszę następnym razem w komentarzu dodać sugestię, żeby polać większą ilością sosu, a na pewno to zrobimy, ale proszę pamiętać, że duża ilość sosu w dostawie może szybciej rozmiękczyć bułkę. Zespół KEBSON.pl™

    Zimne jedzenie

    Anna, 06 grudzień 2021
    Przepraszamy. Sprawdziliśmy to zamówienie i kierowca nie podłączył ogrzewanej torby do zasilania w samochodzie wioząc to zamówienie. Sytuacja została zgłoszona do zewnętrznej firmy świadczącej nam usługi dowozu i kierowca ten dostanie upomnienie i adekwatne konsekwencje. Zespół KEBSON.pl™

    🥂

    centrum, 25 listopad 2021
    :) Zespół KEBSON.pl™

    Drugie zamówienie z rzędu lodowate, dostarczone grubo po deklarowanym czasie, rozmoknięte.

    Konrad, 08 listopad 2021

    długi czas oczekiwania na dostawę

    Tomasz, 20 wrzesień 2021

    Kolejne zamówienie z kolei i tym razem zawiodłem się.strasznie dlugi czas oczekiwania i jedzenie zimne.Komus chyba nie chcialo sie pracowac w ten dzień : )

    Piotr, 12 wrzesień 2021
    Dziękuję za opinię. Mieliśmy dziś ponad 2 razy większą liczbę zamówień niż zazwyczaj i możliwe, że przez te zamieszanie zamówienie mogło dojechać zimne. BARDZO PRZEPRASZAMY! Pracować akurat nam się chciało bo lubimy jak się dużo dzieje ;) ale niestety pomimo ściągnięcia dodatkowych osób do pomocy jak widać nie do końca tego dnia podołaliśmy :( Zespół KEBSON.pl™

    Dostarczono kebaba, który nie był dobrze przemieszany. Na spodzie bułki dano sos, potem warzywa a na samej górze mięso. Suchy był kebab. Powinno się na przemian dodawać do bułki mięso, warzywa i sos. Kebab zrobiony na odwal.

    Janusz, 18 maj 2021
    Przepraszamy Januszu! :( Poprawimy się! Zespół KEBSON.pl™

    Mimo dodatkowej porcji mięsa to mięsa było mniej niż w normalnej porcji

    Maciej, 12 kwiecień 2021
    Bardzo przepraszamy- jak najbardziej bardzo możliwe, że tak było, ponieważ wczoraj mieliśmy nad wyraz dużą ilość zamówień i niestety personel mógł się pomylić. Proszę napisać na kontakt@kebson.pl a prześlemy stosowną rekompensatę w postaci kuponu na kolejne zamówienie.
    Przy okazji bardzo proszę o dodanie opinii do poprzednich kilku Państwa zamówień bo jak rozumiem wtedy było wszystko ok? a widzę w systemie, że wiele zamówień nie zostało ocenionych. Zespół KEBSON.pl™

    Jedzenie smaczne, dostarczone co prawda z małym opóźnieniem ale zostałem dzięki aplikacji poinformowany o tym. Pomimo opóźnienia jedzenie zostało dostarczone cieple.

    Karol, 20 luty 2021
    Bardzo dziękujemy za wystawienie opinii :) Zespół KEBSON.pl™

    Zamówienie samo w sobie jest smaczna ale jakość obsługi i dostawy pozostawia wiele do życzenia. Zamówienie przyszło z dużym opóźnieniem w dodatku zimne w rozwalonym kubełku. Moim zdaniem jeśli restauracja jest świadoma że nie wyrobi się z realizacją zamówienia na czas powinna poinformować pierwsza o tym klienta a nie czekac aż głodny i przez to zdenerwowany klient sam upomni się gdzie jest jego zamówione jedzenie. To jest dla mnie bardzo duży minus. Pierwszy raz zostałem tak potraktowany lekceważąco przez obsługę. Po drugie jedzenie zapewnie podczas transportu wylądowało w reklamówce po zgłoszeniu zaistniałego problemu również zostałem potraktowany lekceważąco. Niestety takim podejściem i zachowaniem stracili Państwo wieloletniego klienta.

    Karol, 15 luty 2021
    Witamy, panie Karolu bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, niespodziewalismy się aż tylu zamówień i po prostu przerosło nas to przez co obsługa straciła głowę i próbowała jak najszybciej powydawac zamówienia- nie byli w stanie zadzwonić do każdego aby poinformować o bardzo długim czasie oczekiwania. Cała winę bierzemy na siebie ale proszę nam wierzyć, nie lekceważymy naszych gości. Wczoraj polegliśmy ale prosimy o danie nam ostatniej szansy. Wyślemy panu kupon rabatowy o wartości 30 zł na kolejne zamówienie, może to chociaż trochę zrekompensuje panu nasza wielka wpadkę. Jeszcze raz bardzo przepraszamy :( Zespół KEBSON.pl™

    Udało się za 5 razem przyjechało zamówienie i ciepłe i bez niespodzianek

    Adrian, 08 styczeń 2021
    Bardzo dziękujemy za opinię! Zespół KEBSON.pl™

    Szybko, pysznie - czegóż chcieć więcej :-) Dziękuję! Polecam.

    Anna, 29 listopad 2020

    Na miejscu kapselon jest większy niż przy zmówieniu online

    Karolina, 03 październik 2020
    Dziekujemy za opinie. Był to widocznie przypadek i błąd pracownika, poniewaz nie mamy roznych gramatur w zaleznosci od dostaw i na miejscu. Zespół KEBSON.pl™

    Kebab dobry ale zamawiałem już drugi raz i znowu ciężko było znaleźć mięso w tych warzywach, do tego jeden z dwóch kebabów miał być powiększony, nie zauważyłem żeby był duży.

    Rafał, 02 wrzesień 2020
    Cieszymy się, że smakowało. Gramaturę mięsa mamy podaną na stronie i nie jest tajemnicą. Zapraszamy do spróbowania naszego kebaba POTĘŻNEGO, a tu na pewno nie zabrakuje Państwu mięska! Pozdrawiamy i mamy nadzieję, że jeszcze Państwo u nas zamówicie :) Zespół KEBSON.pl™

    Bardzo dobre jedzenie polecam

    AREK, 23 sierpień 2020
    Dziękujemy bardzo i zapraszamy ponownie! Zespół KEBSON.pl™

    kebs w tortilli świetny, kebs w bułce porażka

    Tomasz, 12 sierpień 2020
    Prosze napisac co bylo nie tak w bulce? Zespół KEBSON.pl™

    Zimne przyjechało

    Adrian, 13 lipiec 2020
    Dziekujemy za opinie. Czy 2 tygodnie temu wszystko było OK skoro zamówił Pan ponownie, a nie wystawil zadnej opinii do tamtego zamowienia ? Zespół KEBSON.pl™

    super

    Magda, 10 czerwiec 2020
    DZIEKUJEMY ! Zespół KEBSON.pl™

    Najlepszy kebab jaki jadłem. I coś w nagrodę dla firmy ode mnie:
    "O kebabie, Ty z ciepłym mięsem
    Tak bardzo dumny z Ciebie jestem
    Oh kebabie, z chrupiąca bułką
    Gryząc Cie czuję się jak zegar z kukułką
    W brzuszku mi kuka i kuka
    Zrobienie Cie to nie lada sztuka
    Mięso ciepłe i smaczne, trochę sosu łagodnego
    Dużo ostrego i oczywiście frytki do tego
    (ale pamiętaj i chyba Ty to już wiesz
    Kebaba dostaniesz jakiego chcesz)
    O kebabie, twoim twórcą jest turek,
    Taki ciapaty jak sąsiada pies burek.
    Kto w życiu Cie nigdy nie dozna
    Ten nieba nigdy już nie pozna
    I teraz... Gdy to piszę mam na Ciebie ochotę
    I cieszę się, iż mamy takie czasy złote"

    Patryk, 19 październik 2019
    Przepyszny komentarz :) dziekujemy !! Zespół KEBSON.pl™